sorry

                                        
Jag lovar att jag inte glömt bort bloggen men jag har verkligen inte haft något vettigt att dela med mig av. Men nu är det söndag och den här helgen har varit underbar! I fredags gick jag och Millan till terassen och hade det mys. Senare kom vår vän Erik förbi och därifrån gick vi vidare till en annan bar och hade råkul! Millan sov hos mig och på lördagsmorgonen åkte vi hem till henne i Söderfors och där gjorde vi oss vackra och åt middag innan vi tog bilen in till Gävle. Där var vi på 21årsfirande och natten blev låååång. Nu är trött (och hungrig) som få och det ska jag göra någonting åt! En negativ sak var att mina skor blivit förväxlande så de struttar runt någonstans i Gävle. Godnatt 

Klänningen från Roberto Cavalli fick åka på tillsammans med en stor lugg och sotade ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0