show me how you get down


Pic; JAKANDJIL

Kom precis hem från bion. Jag var på Resident Evil i 3D. Den var bra, men liiiite för mycket overklig action. Trodde att den handlade om vampyrer typ, men icke, eller lite. En rolig sak som hände idag var att jag köpte en iPhone4! Det var verkligen tur att jag fick en för precis när killen sa att de var slut så fick han ett samtal att det kommit in nya. Just my luck! För jag har sprungit runt hela veckan och försökt få tag på en. Så nu håller jag på och lär mig massor med nya grejer. Imorgon ska jag jobba mellan 08.30 till 17.00 och direkt efter ska jag hem till fröken Harrå. Så vi får se hur det blir med uppdatering. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0