lanvin <3 H&M


Pic; CarolinesMode

Åh, jag är så lycklig just nu! Jag började köa kl.04.00 och framför mig stod två pratglada tjejer som jag sedan pratade med hela morgonen. En schweiziska och två värmlänningar stod vi och höll oss varma med också! Det var verkligen kul att stå där fram till 08.00 när H&M öppnade. Vi sprang sedan in och var jätteglada och exalterade och alla knäppte kort och filmade när vi kom ner till shoppingshoppen. Det var inte det minsta kaos och jag fick allt det jag ville så jag är supernöjd! Man fick med så himla fina kartonger och resegarderober till klänningarna och skorna. I Sthlm finns mycket av sortimentet kvar vet jag. Jag såg Margareta Van den bosch och Björn Borgs fru shoppade loss på 30 000 kr! Jag tycker sånt här är så himla kul och att klänningarna är helt fantastiska gör saken bara så mycket bättre. Ikväll kommer jag sova gott. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0