this is the world

                                      
Herregud vilket drag det var på H&M! Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så vilt till här i Uppsala. Kanske var det för att de inte hade några vakter men när de öppnade dörrarna så flöt alla människor in som en flod, man kunde inte vända om utan det var bara att följa strömmen. Helt sjukt. Men jag fick tag på några fina grejer iallafall. Men de kommer ut på bloggen senare. Shortsen fanns inte så det var lite synd men de finns ju kvar på hemsidan så vi får väl se. Efter skolan dvs 17.00 ska jag och tjejerna i klassen göra våfflor, det är ju våffeldagen idag för er som inte visste! sen ska jag sova hos Amanda (lägenheten är skitfin) och imorgon bitti ska vi på frukostshopping på H&M, haha. Nu har jag skrivit för mycket. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0