smoke on the water



Fösta dagen i skolan var väl helt OK, vi har temavecka den här veckan så vi har inga vanliga lektioner..hehe. Så 4 veckor praktik, 1 vecka lov och nu 1 vecka tema! 6 veckor utan skola alltså, jag klagar inte! Iallafall, temat är Hållbar Utveckling...? Intressant sådär. Jag kom precis hem. Jag har suttit på café Storken sen klockan 15.00 och pratat om allt mellan himmel och jord med min fotbollsvän Anna! Har verkligen saknat henne så det var kul att träffas! Hon ska till NY om 3 veckor.. Inte avundsjuk.. Ha så kul kan jag väl säga! Men nu ska jag plocka ur diskmaskinen! byeee

Ring från H&M, ormarmband från Antikt Gammalt&Nytt och klocka Silver&Sånt

Kommentarer
Postat av: sadia

vilket snyggt armband :)

2010-03-18 @ 16:55:48
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0