Garden

                                                                   
Vi ska precis till att börja men först måste jag bara säga hur arg jag är över systemet på Garden collection, eller inte arg, bara sur över att allt finns att köpa på internet 1 vecka innan de finns i butikerna och att vissa grejer redan har funnits i butikerna i flera veckor! Vad är det som händer? Jag hoppas att den här kommer till Uppsala annars vet jag inte vad jag ska göra för den är redan slut i min strl på internet....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag håller verkligen med dig Evert! Sjukt konstigt att den släppts tidigare på hemsidan. Jag loggade in skittidigt och hann få klänningen över i min storlek och jag hoppas att du också får den!

2010-03-18 @ 10:27:56
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0