home again


Borta bra men hemma bäst brukar det låta, och visst stämmer det alldeles utmärkt! Ligger nu i mina alldeles för sköna säng som jag har längtat efter. Jag kom hem vid 17 tiden och då cyklade jag, Amanda och hennes mamma ner till åkanten och mös i kvällssolen. Imorgon är det pressa som gäller (nej, jag tröttnar aldrig på solen) och sedan på tisdag ska jag börja jobba och det kommer jag göra i 5 veckor framöver. Godnatt!

plånbok som jag fick av en kille som hade en butik i Turkiet och nagellack från H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

snäll kille det där, för plånboken var riktigt snygg!

2010-07-05 @ 17:22:14
URL: http://emmahey.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken butik äre du ska vara i? ska ju shoppa i stockholmo på tisdag!

2010-07-05 @ 17:57:13
URL: http://thereseen.blogg.se/
Postat av: Anonym

drottninggatan! :D mitt emot åhléns. Den med ett café i, whop

2010-07-05 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0