can you paint with all the colors of the wind


Jag såg på OS invigningen imorse, och jäklar va bra den var! speciellt när en tjej/kille? sjöng hallelujha, vilken röst. Både jag och pappa tjöt. Sen var det med rodel föraren som dog igår innan invigningen, usch säger jag bara.
Men nu ska jag bara slå in paketen och cykla till Amanda som ska firas på sin 18 årsdag! (hon fyller på måndag) men hennes släkt kommer dit så det bli käk och melodifestivalen! Igår köpte jag en plånbok från Monki som är i en lila-blå aktig färg. Matchar nagellacket! Men nu ska jag fixa! HEJ

tröja med puffärm H&M, klänning som jag har under är också från H&M och smycken likaså

Kommentarer
Postat av: evelina boivie

Snygga kvinna! :D Det där turkosa nagellacket som du har på några bilder längre ner, vart har du köpt det? Jag har letat efter ett turkost, matt, snyggt nagellack men hittar verkligen inte det nåååågonstans!

2010-02-14 @ 10:18:58
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0