rhodos bilder


Just nu ligger jag och tittar på grekiska Top Model på hotellrummet. Har varit nere på stranden hela dagen och trots att jag druckit vatten har jag liiiite ont i huvudet (kan bero på att jag har lagt mig efter kl 04.00 och gått upp vid 8-9 varje dag att sola, höhö). Inte mycket sömn alltså men man sover gott på stranden också! Vid 21.00 ska jag vi ut och äta, vi ska åka moped till något ställe där vi beställt bord (Jag har aldrig åkt moppe! hjälp) Så det ska bli mysigt. Sen ska jag nog sova efter det, skönt. Hoppas alla har det bra hemma i Sverige!  

1. Första dagen på min underbara balkong
2. Playan, måste köpa en luftmadrass för stenarna gör ont
3. Lina, Maddes (kusinen) kompis
4. Fina ringar men det blev inget köp


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad underbart det ser ut,(är inte alls avundsjuk) sköt om dig älskling!!

Hälsa Madelene, kram mamie



p.s kör försiktig på moppen.....

2010-08-15 @ 20:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0