hej höst



Va skönt det känns när allt är i sin ordning i garderoben! På "hästen" (som det så fint heter på H&M språk) har jag hängt alla nya höstkläder och vikt allt annat. Jag fick ihop en liten hög med randiga tröjor också, älskar randigt, det blir aldrig omodernt. Jag vill inte att det ska bli höst än men det är väl dags. Tur att jag åker till 35 grader och sol på onsdag då! Nu ska jag läsa, Godnatt

Allt på bilderna är från H&M förutom den randiga högst upp i högen som är från Monki och den vita spetsklänningen som mormor har sytt

Kommentarer
Postat av: evelina boivie

neeeej ska du åka?!?!?! :D vart åker du?? med vem?? :D åh vad jag vill åka egentligen... mwah!

2010-08-10 @ 11:23:26
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0