would you make me number one on your playlist


Goooodmorgon! Jag är så lycklig över att det inte regnar ute. Det kommer nog bli bra det här. Det är valborg som ni alla vet och i här Uppsala firas det lite extra med forsränningen och grejer. Jag ska hem till Stina vid halv 10 någongång där hela klassen m.f. kommer att vara. Sen drar vi självklart ner på stan och käkar och bara myser. Kvällen är oklar men det lutar mot någon slags grillning. Aa, mitt nya nagellack för övrigt. Färgen framgår inte så bra som jag vill att den ska göra. Den är mer neonröd och lyser väldigt starkt i dagsljus. Det är nr. 161 från Depend. Men nu ska jag duscha! Ha en trevlig Valborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0