that's hot

                                    
Igentligen skulle jag ha varit på friskis nu men jag ska istället åka till IKEA och köpa en klädställning. Skulle behövas med tanke på att jag knappt kommer in i rummet längre...Måste ta tag i det där (har jag sagt det förut?!). Inge mycket bloggade har det blivit idag heller. Jag hade inte med mig datorn till skolan för jag räknade bara matte. Sen har jag och mamma varit och fikat och nu som sagt ska vi till IKEA och sen hem till mina kusiner som ska bjuda på tacoooos! jag har typ abstinens. (vi har ju inget kök för tillfället) så det blir gott. Annars ville jag bara visa er den här mycket inspirerade bilden. Jag älskar svart och vitt och de där skinnshortsen är pricken över i:t. Förresten, jag fick ett par skinnshorts idag! Inga svarta dock. Ni får se sen. Byeee

Kommentarer
Postat av: agnes

Nu blev jag nyfiken, är det dem bruna du berättade om?

2010-04-16 @ 19:03:50
URL: http://agnescharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0