let's go back to the start

                                                                
                                                                
                                                                
Har jag tråkigt eller? Jag bloggar som bara tusan för jag är i princip klar med psykologin och jag har inget att göra, eller jag kommer inte på någonting att göra. Jag ska träna 15.30 iallafall sen ska jag på fotbollsmatch. Mamma frågade om jag skulle med på bio också. Shutter Island går 21.00? Men jag lägger upp en outfit som jag tror skulle vara skitsnygg i sommar till de där brunabrända benen. Picture it, nice! allt är från H&M såklart
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0