Laggert




Igår somsagt var jag hemma hos Olle i Lagga och visst hade vi jättemysigt med valpen och allting! Fotboll var det också och en bra match. När det stod 1-1 i övertid (93:e min) sa jag att det enda som kan rädda Sverige är ett mirakel, och visst var det ett mirakel när Ungerns mittback missbedömer långbollen från Rasmus Elm som går till Zlatan som kommer mitt i banan ensam med målvakten. Målvakten rusar ut och slår bollen med foten som studsar upp på Zlatans mage och in i mål. VILKEN LYCKA! Sverige vinner med 2-1 och har fortfarande chansen att få spela VM. Nästa match är mot Malta och visst skulle det vara kul att åka till Råsunda och titta! GO SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: Olle

Åhå, en osminkad olle på eves blogg ! Deeeeeet är fint? Puss tjejen <3

2009-09-06 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0