here come old flattop he come grooving up slowly



mami & papi

Idag var det kalas hemma hos oss och det var far min som fyllde hela 37 år! Grattis! Det bjöds på smörgåstårta, paj och som alltid min mosters goda kladdkaka med vaniljglass! gott! Imorgon är det dansuppvisning som gäller! (egengjord koreografi som vi ska göra till idrotten, ingen riktig dansuppvisning) och jag hoppas för guds skull att jag inte gör bort mig eller liknande! men igentligen spelar det ingen roll eftersom att det bara är klassen som ska se den. Jag dansar med Stina och so far har det gått skitbra! Nu ska jag läsa! Sovgott, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina Boivie

ja jag kan bara hålla med, alla är snygga! Och dom klär sig så fint också, och det är ju bra, så man blir lite inspirerad! :D

2009-10-19 @ 00:05:03
URL: http://evelinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0