Michael Jackson - King of pop





Vad kan jag skriva för att ni ska förstå hur fantastisk bra filmen var? Den bjöd på skratt, tårar och en riktig show! (snygga kavajer hade han också!) Michael var en fantastisk person och brydde sig mer än mycket om allt och alla, människor som djur och minst sagt våran planet. Det var synd att han under sina sista år skulle smutskastas och att folk verkligen trodde på alla rykten som skrevs i tidningarna. Jag trodde att han nu i filmen inte skulle kunna sjunga eftersom att han var så krasslig, men han sjöng och dansade som han alltid gjort, visst lite mindre tryck i rösten, men det gjorde ingenting. Helt fantasktiskt.. Ni som har sett den kan läsa det här och instämma, men för er som inte har sett den och är fans of MJ, Se den!
Jag tror att jag ska gå på bio och se den en gång till faktiskt och när DVDn kommer ut kommer den rullar för fullt här hemma. Nu ska jag läsa, Godnatt!

You are not alone. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0