there's a time when your right, and you know you must fight


Jag skrev att jag skulle plugga i helgen, men än så länge har det inte hänt. Jag får göra det imorgon helt enkelt, annars är det klippt! Jag och Amanda har varit ner på stan en sväng imorse, Vi tittade på filmen "Upp" som var riktigt bra. Vi har varit till Gränby centrum för att köpa ansiktsmask och bara chillat. Nu är det färdig tapetserar och det nya golvet är lagt i vardagsrummet. Det ser riktigt fint ut! Men ni får se resultatet när är ALLT är klart. Nu ska jag se på film igen! HEJ  

Kommentarer
Postat av: Tanja

den filmen vill jag också se :D

2009-11-08 @ 14:11:26
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0