sick and tired


Dagen börjar jättebra med sovmorgon till klockan 9, äter god frukost och tittar på Sex and the City filmen i lugn och ro. Jag gör mig i ordning och sätter mig i soffan igen. Vi håller på att göra om i vardagsrummet så klockan sitter inte uppe på väggen som den brukar så jag kollar på klockan på tv:n och det står: 11.30.(vi börjar 12.00) Jag packar ihop mina saker och cyklar till skolan. Nu sitter jag här och det är en timme kvar tills våran lektion börjar!!! för vi har inte ställt klockan på tvn så den går fortfarande sommartid! ARGH! tur att jag har mandariner med mig så jag kan hålla mig sysselsatt då internet på skolan inte är det bästa. Men jag har på mig:

leggings med dragkedja på sidan, randig tröja och ring från H&M, och skor från Nilson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0