mama I'm coming home


Uppsala är en himla vacker stad alltså. Domkyrkan är min favorit. Nog om det! Dagen började med att jag läste engelska boken som sagt. Sen blev håret färgat och vi höll på fram tills för en timme sedan och det är fortfarande inte klart. Ska köpa lite mer färg imorgon och lägga i bruna slingor för nu är det lite för rött, men annars är jag väldigt nöjd! (tack mamma för att du har tålamod med en näbbgädda som mig!) plus att caroline och martin var här och tapetserade klart i hallen och skruvade ihop TV-bänken och allt. Just nu sitter jag med ansiktsmask och ser på Vem kan slå filip och fredrik, ser ut som att de vinner mot den stackars blonda killen. Imorgon får ni se resultatet av håret! HEJ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0