himlen så oskyldigt blå




Igår kväll for vi (jag, mamma och pappa) till Heby för att äta middag hemma hos mormor och morfar. Det var god mat som vanligt och sen såg vi på Idol. Det var det bästa idol-avsnittet jag sett! alla var så himla duktiga, så både jag och pappa grinade. Imorse var vi ut på en promenad förbi "arena-tegelvallen", som det heter nu för tiden, för att se det nya konstgräset, solen var framme och hur skönt var inte det på en skala!? Man blir så sur när det bara regnar hela tiden. Så det var skönt att åka ut till heby en sväng och andas in lite lant-luft. Nu ska jag väl försöka plugga lite, (tror inte det) och ikväll är det Robinsson! wiho! Byeeee   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0