false prophets cry of doom


Idag är det fredagsmys, och imorgon är det Jimmy Chooooo! Som jag har längtat, kan inte fatta att det är imorgon, Jag köar i Uppsala för helt ärligt vågar jag inte åka till Stockholm för kunderna där är tydligen heeelt galna när det är designsamarbeten och man har större chans att få något här hemma även om de inte har lika stort utbud. Ah! det ska bli så roligt! Iallafall, jag ska åka in till skolan vad 11 för att käka lunch, sen har vi FEK 13-14 och 14-16 har vi matte. Sen ska jag leka med Amanda och vi ska ha fredagsmys som vanligt och se på Idol! BYE!   

klänning Matthew Williamson for H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eve, håret var ju jättefint!

2009-11-13 @ 10:09:34
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh jag vill också köa! Men nedrans skit så jobbar jag! Jag jobbar nog alltid när hm har sina designsläpp... =( väldigt fin blogg! =D själv får jag starta en om två månader! För då bär det av till San Diego! (om God forbid inte visumet krånglar) Nu har jag inte sett dig på evigheter, är det slut på fotbollen? Puss och Kram till en underbar tjej! =D

2009-11-13 @ 13:13:57
Postat av: evelina boivie

tack! :D

och ditt hår ser ju jätte fint ut! :)

2009-11-13 @ 13:22:43
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: evelina S

Vilken otur Madde, och tack :) Åh! juste! du får ha det så roligt på din resa och se till att uppdatera mycket så jag vet vad du håller på med. Näe, slut är det inte men jag funderar... Ha det så bra du! pussshej

2009-11-13 @ 13:28:35
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0