I wish


Om jag hade fått bestämma så skulle jag ha velat haft den här klänningen på skolavslutningen men den var tyvärr lite dyr, 1500:-.. och det känns lite väl mycket för att man ska gå ut ettan på gymnasiet. Så jag köpte en klänning på H&M istället! (såklart) Den finns inte i Uppsala för att den är från Divided Exclusive kollektionen och den är jättefiin! Men den får ni se nästa vecka.. Skor köpte jag till klänningen också.. spännande. Nu sova, imorgon sola! ska bli närmare 30 grader actually.

Kommentarer
Postat av: Jennie, Saras syrra

Säg inte att det är den gröna snygga saken. Då måste jag råna dig :-D

Eller är det den supersnygga grå med volangerna med ärmarna?

Can't wait!

2009-06-01 @ 08:47:41
Postat av: eve

haha, det blev faktiskt ingen av dem!

håll ut tills på fredag! :D

2009-06-01 @ 21:58:39
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: Jennie, Saras syrra

Okej då :-)

2009-06-02 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0