dumpa honom!


Ikväll ska jag på förhandsvisning av en film som heter Dumpa honom!, och medverkar förutom Jennifer Aniston och Jennifer Connely på bilden gör Scarlett Johanson och Ben Affleck m.f. Uppdatering om filmen kommer imorgon.

Uppdatering: Filmen var faktiskt bra! Jag hade höga förväntningar så jag tyckte inte att den inte levde upp till det, men den var inte dålig på något sätt! Det handlade om kärlek och relationer och hur man inte ska bete sig när man dejtar en kille som inte är intresserad. Även tips för killar men inte lika mycket som för tjejer, haha. När det blev romantiskt och alla fick den personen de ville ha satt de 99% av tjejerna i biosalongen och fnittrade och var glada! så den får 4 av 5 av mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0