sommarinfo


Oj, oj, OJ vad jag är dålig på att uppdatera nu på sommaren! Men de flesta är ju ute och reser så det är väl ändå ingen som läser just nu. Men såhär har det varit: Efter jag kom hem från Turkiet har jag fortsatt och sola och bada i fjällnora med Amanda och familjen. Jag har varit på filmkväll hos Emilia med henne och Stella. Jag har varit på Harry Potter med Olivia och varit hemma hos Olivia för den delen och badat och hoppat studsmatta. Jag har varit i stugan och badat och resten av tiden har jag bara tagit det lugnt faktiskt, det är väl det lovet är till för? Nu när veckan börjar så ska det bli dåligt väder har jag hört så då får jag lov till att städa mitt evigt stökiga rum, om jag orkar. Näe, jag tar tag i det nu! Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0