Jag i Sofis mode!




längst till vänster

För några veckor sedan skrev jag ett mejl till SofisMode där jag frågade om det fanns några budget varianter på MK Olsens Balenciaga skor. Och så bifogade jag en bild på Mary Kate, alltså den bilden som är i tidningen! Cooolt
såhär skrev jag för er som kanske inte ser ordentligt på bilden:
"Hej Sofis mode! Jag undrar om det finns några budgetvarianter på Balenciaga-skorna som Mary-Kate Olsen har? Evelina Söderberg"
Svar:
"Skorna kommer från Balenciagas höstkollektion 2006. På Victoria Secrets hemsida kunde man hitta ett par kopior som tyvärr också har sålt slut. Mitt bästa tips är att leta på e-bay"
WOHOW! kanske inte är värsta grejen men ändå! det var ju den största bilden och rubriken... lite kul var det iaf. Den här tidningen kan man köpa med Aftonbladet fram till på Onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0