I met your fears on the way


Jag måste bara ta en liten paus, jag håller på att städa rummet...som vanligt. Jag förstår inte vad jag har för problem med att hålla det städat. Iallafall, har varit nere på stan idag och jag köpte mig en skön baströja från Monki som ni kommer att få se här inom en snar framtid. Min moster ska på bröllop nästa helg så jag och mamma hjälpe henne att hitta en klänning med bal-känsla och visst hittade vi en! På en boutiqe som heter "Kom in", ganska kul faktiskt och kvinnan som har butiken har drivit den i över 40 år! Det fanns jättefina klänningar där och smycken och allt man kan tänka sig. www.komin.nu

Kommentarer
Postat av: anna

vad söt du är!! :)

2009-08-22 @ 18:29:35
URL: http://annameacham.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja den är riktigt bra! det var tredje gången jag såg den :D

2009-08-22 @ 21:46:24
URL: http://annameacham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0