love is a battlefield


Jag sitter i "whiteroom" i väntan på att spanskan ska börja. Jag har nog suttit här i mer än en timme. Stella är också här men hon sover i soffan. Tur att hon inte har spanska. Dagens lycka var att jag har fixat praktikplats, på Monki! Det ska bli super duper kul! Den andra lyckan var ett par ringar som jag köpte på H&M. Frågade om de var slut och de var dem. Men! Monica som hjälpte mig gick och såg efter om det möjligtvis skulle kunna finns några kvar. Till min lycka fanns 2 paket kvar (det var 3-pack ringar)! tack! Jag köpte ett pack och de bestod av en blomma, en skalbagge och en orm i silver. Så snygga!

Kommentarer
Postat av: agnes

Åååh, så avis! Jag vill också ha de superduper snygga ringarna.. :( lägg ut bild sen när du fått nya objektivet.

2010-02-01 @ 16:28:14
URL: http://agnescharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0