2010 i kläder


Januari: Håret var kort och äntligen tillbaka till sin vanliga färg efter att ha varit brunhårig i två månader. Allt som hade med axeldetaljer att göra ville jag ha!

Februari: Jag praktiserade på Monki och prickiga strumpbyxor och assymetriskt gillade/gillar jag

Mars: Jag fortsätter att ha svarta kläder och även fast det var svinkallt ute skulle jag ha skinnjackan..och solglasögon

April: Jag började tröttna på strumpbyxor och körde på haremsliknande byxor istället!

Maj: Det blev varmare ute och denna klänningen var verkligen en favorit när det var dags att klä upp sig!

Juni: Det var skolavslutning och jag var verkligen inne på vitt, hade även en vit spetsklänning på midsommar. Åkte även till Turkiet.

Juli: Jag jobbade på H&M i sthlm och blev kär i denna gröna färg, köpte även en militärgrön klänning från Monki

Augusti: Jag åkte ner till min kusin på Rhodos och klädseln där blev inte mycket mer komplicerad än det här! Skolan började också.

September: Det började bli lite kallare ute och jag köpte min favorittröja of all times! I slutet av månaden åkte jag dock tillbaka till värmen på Mallorca med skolan! Denna månaden fick jag även en Iphone, kärlek.

Oktober: Det började bli lite för kallt för att använda skinnjacka men det stoppade inte mig, köpte även en cool kjol från Weekday som är kort i fram och lång i bak!

November: Ponchon kom tillbaka och jag skaffade mig en rutig från H&M. Började även att bli dålig på att lägga upp oufits på bloggen...

December: Månaden där man klär upp sig mest tycker jag. Thoréngalan, julafton och nyårsafton. Lanvin klänningarna är verkligen underbara.


Där hade ni mitt år i outfits, nu när jag ser det allt tillsammans så kan jag konstatera att svart är min favoritfärg. HEJ

Kommentarer
Postat av: adele

du har jättefin stil!

2011-01-10 @ 19:23:11
URL: http://adelebyberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0