Valborg 2010


Här är några bilder från gårdagen som är tagen med min mobilkamera. Men det får duga eller hur? Som jag skrev innan var vi hos Stina på morgonen och sedan var vi på stan fram till 15-tiden. Vi gick hem till Millan där vi tog en powernap (hur skönt som helst) och vid 18-tiden åkte vi hem till Erik där vi grillade och sjöng sköna visor vid bordet. Efter det tog vi bussen ner på stan återigen och satt på framfickan tills 03.00 ungefär. Några åkte hem till Stina på efterfest men jag och Sofia var för hungriga och trötta så vi gick till donken och åt hamburgare samtidigt som vi gick hem till Millan och somnade mätta och belåtna. Där har ni Valborg 2010 i korta drag. Jag hade hur kul som helst, hoppas ni hade det också! Nu ska jag se på Avatar! HEJ

Fler bilder finns på facebook !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0