dagens


Imorse vaknade jag vil halv 8 av att jag grät i sömnen. Jag drömde något konstigt om mammutar som dog. Låter kanske konstigt/töntigt men jag orkar inte dra hela historien här (jag tror inte ni vill läsa heller, haha). Jag var ute på en "springpromenad" en timme senare och nu är jag redo för kalas hos Sofia som fyller 18 idaaaaag!!! GRATTIS! så hon har bakat massa goda morotskakor och annat gott som hon ska bjuda på. Direkt efter åker jag med min familj hem till M&M och blir kvar där tills imorgon. Blir nog ingen uppdatering förrän då. Vi säger så, Hejdå!

halsband, linne, ring och kjol från H&M, svart plastarmband från Sonia Rykiel for H&M, silver orm-armbandet är från Antikt gammalt&nytt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker! Älskar dina ögon!

2010-05-14 @ 20:17:56
Postat av: eve

tack va glad jag blir! :)

2010-05-15 @ 16:55:26
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0