walking through a dream I see you


Godkväll, jag kom hem för en halvtimme sen för jag och Lisa håller på och hänger om i butiken! Vi ska fortsätta imorgon vid 08.00. Det var kul, jag älskar att styla "skyltdockorna", eller galgar är det ju..så kom in på Monki imorgon så får ni se vad fint det blir! Jag har inte haft tid att ta "riktiga" kort idag så ni får acceptera dessa halvtaskiga mobildbilder. Jag hade ett par randiga strumpbyxor på mig idag som jag har haft i garderoben typ 1 år utan att ha används. Från Åhléns är de. Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon!  Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar du på monki? :O

2010-03-11 @ 15:50:55
Postat av: evelina

hej! nej det gör jag inte, jag gör min praktik där :)

2010-03-12 @ 10:30:59
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0