this is a silly song about you, and how I lost you, and your brown eyes


HAHA, jag putar inte bara lite med läpparna på den här bilden! Men jag gillar ljuset, det är därför jag lägger upp den, jag tror att jag hade kameran på Kvällsportträtt även om det var helt tänt i rummet. Man ser lite av effekten på min axel och runt hela mig igentligen. Som en orangeröd dimma..typ. Strunt samma! Passet på Friskis gick jättebra och det känns skönt att få röra på sig lite. Snart ska jag träffa Amanda, seee ya

Kommentarer
Postat av: evelina boivie

helt okej att posa lite snygg brutta! :D du ser så sjukt cool ut jämt, ME LIKIEE!

2010-03-20 @ 13:16:03
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0