you don't need to hold my hand

                             
Vilken kväll det blev! Behöver inte berätta så mycket mer, de flesta vet ju hur det går till! Jag kom precis in från gräsmattan, hettan tog kål på mig så nu sitter jag här. Var och hur jag ska fira midsommar har varit upp och ner men jag har nu bestämt mig för att det är mysigast att vara med familjen så vi ska åka till Östa som ligger bortom östervåla/tärnsjö. Jättefina stränder och fin natur! Så jag hoppas på fint väder imorgon med. Nu ska jag äta äppelpaj!

klänning från H&M och nya skorna från Nelly

Kommentarer
Postat av: epp

galet snygg outfit, snyggast på bj, lättt

2010-06-25 @ 09:04:00
URL: http://emmspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0