nu är det sommar





Jag börjar med att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat någonting den här helgen men nu får ni lite bilder och då förstår ni säkert varför jag inte gjort det. I lördags var jag hos M&M och hjälpte till med veden som sagt och därefter var jag på satc 2 som jag tyckte var bra! Igår åkte vi till F&Fs stuga för att fira farfar som fyllde år och där tog jag årets första dopp. Det var 20 grader varmt i vattnet så jag simmade runt ett tag. (som jag har längtat). Sen på kvällen cyklade jag hem till Stina som skulle ha kalas för hon fyller år idaaaag! GRATTIS! Det var väl min helg i korta drag, hoppas att ni njutit av solen lika mycket som jag har! Det är bara för skönt att komma iväg ibland och jag har verkligen inte saknat datorn. Nu ska jag till skolan! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0