dagens


Morsning, Jag är helt trött idag. kanske var det för att jag somnade efter 12 någongång. Men jag ska äta frukost nu så det kommer nog att ändras! Det är fredag idag för de som hade glömt, så då passar det bra med paljettjacka! Om det är någon som vet hur man får fokus på mig när det är självutlösare kan gärna skriva det i kommentarsfältet. För som ni ser så är den översta bilden helt suddig jämfört med den nedanför. Konstigt det där. Men somsagt! frukost NU!  (jag har namsdag idag!) Byyeee

paljettjacka från Monki, klänning och ring från H&M

Kommentarer
Postat av: edwina

finfin blogg ewelina;) i like it! å dig såklart!:) sakna!

2010-02-12 @ 11:48:17
Postat av: evelina

åå tack Ed-wina! saknar dej å! :)

2010-02-12 @ 23:37:56
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: sinclair

den där jackan vill jag också ha så jäkla snygg!

2010-02-17 @ 20:37:57
URL: http://jsinclair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0