I took his heart when I pulled out that gun


pic; hanna&john. Ska nog ta och köpa en bomberjacka

Idag var jag nere på stan och rean är verkligen i full gång, alla är galna! Eftersom att jag jobbar i butik så tycker jag inte rean är speciellt rolig. Hittade en jacka från H&M som jag ville ha men såklart fanns den inte i min storlek. Sen gick jag och pappa och åt lunch. Efter det föreslog han att vi skulle åka till allianshallen och se på innebandy (storvretacupen). Jag hade inget bättre för mig så där satt vi och kollade två matcher! Helt ok ändå. Jag lämnade även in min pälsjacka på lagning och kemtvätt i hopp om att den skulle vara klar innan nyår... 10 januari får jag hämta den! Man kan ju inte få som man vill hela tiden! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0