rock now, rock the night


Jag kom nästan precis hem. Vi (jag och amanda) käkade på donken och var ute på långpromenad. Jag förstår fortfarande inte efter alla dessa år (gammal?) hur vi kan prata så himla mycket. Vi pratar och skrattar, pratar och skrattar...Sen kollade vi på filmen/dokumentären om killen som bodde med grizzlybjörnar. Heeelt crazy kille. Jag skulle vilja höra den där sista inspelningen när björnen kom och åt upp han och hans tjej.. Nej usch va hemskt, det vill jag inte. Jo, det vettiga i det här inlägget var mina jeans/jeansleggings. Jag älskar verkligen färgen. Den perfekta tvätten som jag skrev tidigare. 299 kr Vila. Bättre blir det inte. Vi hörs imorgon, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0