I live through your love


På senare tid har jag lagt in många inlägg som har med inredning att göra. Jag tycker det är viktigt också. Ens rum visar vem man är (oftast) och det är väldigt kul att inreda! Jag är supernöjd med min senaste möblering. Sängen under fönstret och likadana Malm byråer (från ikea) på varsin sida. Till vänster har jag min "jukebox" med LP skivor som jag hittar hemma hos mormor och morfar (mammas gamla) och en stereo som inte är rikitgt ny men ändå inte riktigt gammal. Mina ELLE tidningar ligger där också, perfa. På höger sidan har vi smyckeskrinet och min utskrivare (skitbra att skriva ut bilderna från kameran med!) och en gammal sammetslampa som jag hittade hos M&M. Det enda som jag skulle vilja ändra på nu är sängkläderna. Jag vill ha det blommiga från H&M som jag bloggade om tidigare. Då kommer det bli vårigt och mysigt. Nu ska jag hoppa in i duschen. Seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0