I find I spend my time waiting on your call


Jag vet inte om jag berättade för er att jag beställde den här klänningen från Garden collection för jag vet inte hur många veckor sedan. Vet ni vad som händer efter att den är slut på internet och i butik? Då får jag ett mail om att "varan har tagit slut". Jaha!? även fast jag beställde den en vecka innan hysterin...! Så då har alltså de som har suttit på internet den dagen allt släpptes i butik fått den före mig som redan beställt den! Det var riktigt dåligt. Men det som är bra är att butikerna fått påfyllning på nästan allt så jag fick den ändå. Slutet gott, allting gott. Jag har fortfarande inte duschat för vi har inget vatten! Vi gör ju om i köket och rörmokaren kom medans jag var på pass så jag får snällt vänta. Nu är inlägget lite för långt för att ni ska orka läsa. byeee

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin bild!

2010-04-15 @ 21:40:56
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0