Happy birthay!


Grattis till min blogg som fyller ett år idag! När jag tittar tillbaka på gamla inlägg så måste jag säga att det är stor  skillnad på nu och då. Jag kan nog inte summera året förutom att det har gått riktigt fort! Jag har träffat nya härliga vänner på gymnasiet, vilket är jättekul! Jag har också blivit ett år äldre men jag kan inte påstå att jag har förändras så jättemycket, jag gillar att bara vara och ta dagen som den kommer och inte oroa mig över saker och ting. Men återigen GRATTIS BLOGGEN!


Kommentarer
Postat av: evelina

Jaha, Kevin Borg, gud va kul! :) Ja, det kan jag nog hålla med om faktisk! Det låter som en rikigt bra plan :) jag ska vara med några tjejer ifrån klassen jag med, får se vad vi hittar på.. :)



och GRATTIS BLOGGEN!! :D

2009-09-11 @ 13:58:18
URL: http://evelinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0