there's no mountain too great









Igår kväll bjöds det på bakverk och mycket skratt och dans med de goa tjejerna i klassen och Sinkan (som gick i våran klass fram tills i somras) och Hanna. Det var riktigt härligt faktiskt, jag älskar att vi är så himla olika men ändå så lika på något sätt. Tack för en lyckad kväll tjejer! Idag har jag inte gjort mycket, jag solade med Amanda imorse och bruna blev vi! haha, jag har sett på idol och lite fotboll, jag ska ta en promenad nu tror jag, innan one three hill och top model börjar! Trevlig söndag! på mig igår hade jag:

Klänning och fjärilsringen från H&M, den andra silverringen fick jag av Agnes, och läppstiftet från IsaDora och det mörkblåa nagellacket från Chanel.

Kommentarer
Postat av: maria

Svar: naaj skojar du? jag har längtat så mycket. aja får nöja mig med resten av sthlm. fin blogg förresten:)!

2009-09-20 @ 19:20:54
URL: http://mariallinnea.blogg.se/
Postat av: Olle

Glad tjej på slutet?

Älskar er flickor !

You make my day

<3

2009-09-20 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0