det kokar i mig!


Detta inlägg har ingenting om det som jag brukar blogga om men jag måste bara yttra mina, just nu, kokande känslor! När jag cyklar den vanliga vägen till fotbollsträningen genom gamla uppsala så finns det en nybyggd glas busskur som står fint vid vägen. Denna busskur var en dag för någon vecka sedan lika sönderslagen som på bilden (det är dock inte den busskuren) -Hmm?" tänkte jag och cyklade vidare. Nästkommande dag var den lika fin som innan. MEN, mina vänner, idag när jag cyklade förbi så var den lika sönderslagen, återigen, som på bilden! jag förstår inte varför man ska hålla på på detta viset! VARFÖR!? Jag tycker synd om de stackarna som varje dag i princip ska få ta hand om det här, jag tycker synd om de ungdomar som gör det här eftersom att deras föräldrar får betala ännu mer i skatt om deras barn slår sönder saker. Mer synd är det om det är vuxna människor (med fast inkomst) som slår sönder busskurarna och får själva betala det i skatten! Det värsta är väl ändå om man inte har någonting alls att göra så att man istället måste slå sönder saker, det är för jävla bedrövligt rent ut sagt! SLUTA VANDALISERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag håller med dig så jävla mycket, det är så jävla irriterande med människor som bara förstör för förstörandets skull!! FyfAN

2009-09-16 @ 21:54:51
URL: http://annameacham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0