so I know I must show, it's my show


Nja, nu var det sådär med uppdateringen igen.. och nu när det är lov så ska man kunna hinna uppdatera hela tiden, men icke. Hur som, Igår var det årsfesten och visst var det roligt men förra året var det första gången jag gick och första gången är alltid roligast vad det än är. Det bjöds på god mat och dans och det är alltid kul!
Vi har haft besök av pappas bästa kompis och hans son som är den gulligaste lilla 2åringen jag någonsin sett, så han fick följa med mig och mamma idag på lite shopping och vi köpte en jeans skjorta och ett par coola boots till honom från H&M. Jag har också köpt de svarta skorna från Nilson som jag la upp här på bloggen för ett par dagar sedan, kan vara de snyggaste vardagsskorna jag köpt faktiskt! Jag ska försöka lägga upp lite bilder på de nya grejerna. Imorgon bitti kl. 10.00 ska jag till tandläkaren om någon ville veta. Nu ska jag läsa! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0