who is Mattias Klum?



Idag var det inga lektioner i skolan för Filosofin har tydligen utgått? Men istället för det var vi på en föreläsning om "rädda naturen" som världsfotografen Mattias Klum berättade om. Han berättade mest om sina äventyr och det var väldigt intressant. Hur han hoppade av skolan för att istället ägna sig åt foto och film. Jag hade ingen aning om vem killen var tills jag för en stund sen var inne på hans hemsida www.klum.se och läste om vad han gjort o.s.v. och han är värsta kändisen! Han har varit på middag hemma hos kungafamiljen och varit med i tv shower i USA och varit med på BBC och allt man kan tänka sig. Så nu i efterhand tycker jag att det var rätt coolt. Bilderna som han tagit är helt fantastiska och jag blev väldigt inspirerad för jag tycker om foto och sånt men jag tror inte att jag ska bli en "riktig" fotograf som honom, men kul är det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0