oh my god


(ett år gammal bild)
Hela helgen har jag försökt att få mitt hår i en fin brun färg. Jag har lagt i röda pigment så det inte ska bli grönt, lagt i slingor så det inte ska bli för mörkt. Igår kväll såg jag ut som dracula. Mina toppar var fortfarande gröna efter alla färgningar så jag bestämde mig för att gå och klippa TOPPARNA. Kommer till gränbycentrum sätter mig och väntar på att få hjälp. En relativt ung tjej får jag som min frisör då det var Drop In. Hon frågar hur jag vill ha det och jag svarar med att säga att jag vill toppa det och visade hur mycket på längden jag ville ha med fingrarna, vilken kanske var 4 cm. Efter hennes första klipp bak i håret känner jag hur hon klipper det ner till 3 cm!!!!!!!! Så från den stunden har mitt liv varit förstört. Jag hade kämpat med att få det långt och nu är jag tillbaka där jag var för ett år sen! Kort, mörkt och fult. Jag har grinat nu sen jag lämnade gränbycentrum för ca 2h sen.. Det är så fult så jag kan inte ens ta mig till skolan. Jag kommer nog ta ett år off. Nu ska jag fortsätta grina. Tack Olssons frisörer för att ni förstörde mitt liv.      


Kommentarer
Postat av: therése

tror verkligen inte att det är ful!

2009-11-11 @ 16:08:39
URL: http://theresesordal.blogg.se/
Postat av: beard

tror inte heller att det är så farligt! men jävla olssons alltså

2009-11-11 @ 22:50:10
Postat av: julle

du är fin i allt eve, och jag tror du lätt kan göra det till din grej med frisyren ! håret växer snart ut igen. håret växer fortare och blir hållbarare när man tagit bort topparna, så de blir nog bra ska du se :)

2009-11-11 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0