Jimmy WHO?


 <-Jimmy Choo
Ja, det kan man ju undra sig. Om jag skulle ha ett eget märke där jag designade skor som jag tycker är snygga skulle jag nog ha några stycken. Men för er som inte visste är det brittiskan Tamara Mellon som är VD för Jimmy Choo. Då undrar ni, vem är Jimmy Choo, finns han? -Ja, det gör han. Tamara fick "låna" hans namn till märket Jimmy Choo för han ville fortsätta göra sina "one of a kind skor" till olika tidningaroch jaa allt sånt. Synd för honom att han inte joinade företaget. Men han lär ju få lite bonus ändå, jag menar, det är ju fortfarande hans namn. IALLAFALL, Jag gick upp 04.45 imorse för att ställa mig i kö till Jimmy Choo for H&M då. Kom dit vid 05.30 och där stod det ungefär 12 personer redan, "Fan", tänkte jag, sen fick jag reda på att de hade stått där från kl. 02.00! så då var det lugnt. Som alla gånger jag har varit på dessa samarbeten har det varit fullkomlig hysteri! Men nu, tack vare Persson styrelsen och deras nya system fick vi alla en rolig shopping upplevelse. Alla verkade få det de ville ha och det fick jag också (ni får sakerna senare). Så det var värt! Om ni är sugna på ngt så kan jag säga att det finns mycket fina saker kvar! iaf i Uppsala. Nu ska den nya platt-tvn installeras, HEJ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0