be careful, it might get stuck


bild från Carolines mode

Den guldiga ringen skulle jag gärna vilja ha, som en liten sköld sådar, härligt snyggt. Den kommer i från H&M divided och kostar typ 50 spänn! Mamma hade en historia om just den ringen:
En 14 årig tjej kommer in i hennes butik och provar den. Ringen fastnar och hon kan inte få av den! Så hon säger till någon i personalen som sedan frågar mamma vad de ska göra. De provar tvål och kräm och allt sånt men de fick fortfarande inte av den så de drar iväg till vårdcentralen. De kunde inte hjälpa och de sa att de fick åka till en guldsmed som i sin tur fick klippa sönder den och då kom ringen av! Stackars tjejen, jag vet hur den känns, har fastnat i många ringar men riktigt så illa gick det inte för mig. Jag vill ha den ändå! HEJ 

Kommentarer
Postat av: veronica

oh, den e nice, men förutom att 14 åriga tjejer kan fastna i den så får man skavsår på knogen, men det är det lätt värt när det är så snygg :)

2009-11-29 @ 20:33:50
URL: http://veronicavesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0