solskydd förfan!


Min absolut värsta bränna försommaren 2006. Utan solskyddsfaktor. En och en halv timme i solen. Det slutade med grov frossa, blåsor och tillslut så var det bara att flagna. Jag kunde inte sträcka ut axlarna och att sätta på sig kläder och speciellt sport-bh och fotbollskläder var oliiidligt!

Fin brun bränna vill man ha och det fick jag när jag var i Thailand -07 minsann. Lite skillnad på röd och brun.
Jag läste nyss på www.theresesordal.blogg.se och hon hade bränt sig i solen som de flesta svenskar gjort den här helgen. Så jag ville säga att ni måste ha solskydd på er när ni är i solen! Jag är då inte den bästa förebilden men men. Från och med nu ska jag använda det, även i Sverige! Hudcancern bland unga i Sverige har dubblats det senaste åren så chancen är ganska stor att man råkar ut för det! Så använd solkräm från och med nu!

Kommentarer
Postat av: therése

haha, hörde att Mats läst upp sms:et på träningen också. lite pinsamt kanske hahah!

2009-06-02 @ 09:53:47
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0