obs! you don't have to read this..


Hej! Jag skrev nyss ner hela min berättelse om denna morgon men av nån j'vla anledning så skulle jag trycka på fel knapp så POFF BORTA! Jag orkar inte skriva om så jag drar resten av dagen kort:

Amanda och jag sitter på 09.09 tåget till Sthlm. Vi kliver av och promenerar mot Hamngatan där vi ska spana in Sonia Rykiel. Helt kaos men det var roligt. Jag fick med mig en av grej därifrån (som ni får se snart). Vi tittar runt i resten av Sthlm, Amanda köper ett par heta stövlar och jag hittar en klänning på Zara, ett halsband på H&M och ett par vita pärlörhängen på marknaden (jag har tappat bort mina andra). Det bästa på hela dagen är att pappa är i stan och mamma slutar tidigt så vi åker bil hem och äter på Mc'donalds på vägen, kan inte bli bättre. När vi kommer hem ser vi på Idol reprisen, sen kommer mormor och morfar hit och fikar, jag och Amanda kollar på The Notebook hela tiden de var här. Nu har både Amanda, mormor och morfar åkt hem, men som tur är kommer Amanda tillbaka och vi ska se på Robinson, vi kommer nog att somna för att vi gick upp så tidigt imorse... Nu ska jag äta! jag avslutar med ett hejdundrande kul (internt) skämt: "Moses, du e vår bror!" HAHAHAAAAA!, jag kommer leva länge. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0