blandat


Förlåt för den verkligen skitdåliga uppdateringen på senare tid, jag ska bättra mig jag lovar!
Men nu till annat, Imorgon är det Matthew Williamson för H&M som gäller! (fölåt om vissa tkr att jag tjatar om det också)Och till min hjälp imorgon har jag Stella! tack tack,(www.swes.blogg.se) Det kanske låter helt sjukt men jag har fjärilar i magen! Jag hoppas bara att jag får det jag vill ha... men nu över till annat igen, jag har verkligen börjat fundera på det här med kort hår igen. jag kollar på gamla bilder och just nu känner jag mig så jävla trött på mitt äckliga,blaskiga, mellanlånga, stripiga hår. Så vad ska jag göra!? Blond ska jag bli iaf, det är säkert, men ska jag fortsätta spara till långt hår? eller ska jag klippa av det?

Kommentarer
Postat av: amanda

klippa av det! du passar bättre i kort ;)

2009-04-22 @ 19:16:12
Postat av: Anonym

jag tycker att du är skitfin i kort hår!

2009-04-23 @ 21:41:49
Postat av: emilia

du vet vad jag tycker eve!....klipp dig!

2009-04-26 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0